Re: Dokupilem sobie pamieci i .............

Autor: Tomasz (mirtel_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 15:59:06 MET

> BX obsluguje 256Mb ale tylko o okreslonej organizacji.
> Zauwaz, ze ten chipsem ma juz swoje lata.
> Jak wezmiesz plyte na MVP3 to tez moze sie okazac, ze to i wo nie chce
> dzialac.
> Nie wiem wiec skad to twoje zdziwienie.

Zdziwienie bierze sie stad, ze sprzedajac dla klienta pamiec ktora nie jest
obslugiwana przez BX-a mozna uprzedzac go o tym. Plyt z tymi chipsetami
wyprodukowano tyle ze ich posiadacze stanowia duza jesli nie dominujaca w
tamtym czasie grupe posiadaczy komputerow uzytkujacych te pamieci.
A co, powodowalo brak takiego pytania? Pewnosc ze klient i tak nie wie co ma
u siebie w kompie?
W takim razie kto mu te pamiec montowal? Serwis sklepowy? Pewnie troche ich
tam trafilo z tego powodu.
Zreszta bylo tych wypadkow za duzo zeby traktowac to jak Ty :-) Nalezalo by
to okreslic raczej - "tu i owdzie zadzialala".

Pozdrowienia
TS