Re: MSI czy Shuttle czy moze Soltek ?

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 15:57:33 MET

> Mam Shuttla na KT266A i atlona 1500+ (ustawiony na 1600) pamięci jakieś
> zwykłe (trochę się przetaktowały przy okazji procka) Wszystko chodzi bez
> zarzutu. Nie miałem żadnych zwisów. Jedyny problem to to że wentylatorek na
> chipsecie po miesiącu zaczął rabanić (rozwiązałem ten problem zdejmując o w
> diabły). Problem wiatraka może się pojawić na każdej płycie - więc to nie
> jest żaden argument ni za ni przeciw.

Ja w swoim Shuttlu zdjalem coolerka z chipseta i przykleilem duzy radiator
(bez wiatraka) pasta ArcticSilver (dwuskladnikowa). Na chipa mostka
poludniowego tez nakleilem maly radiatirek ze starego 3dfx'a ;-) Potwierdzam
jeszcze raz - nie mam najmniejszych nawet problemow ze stabilnoscia.
Wszystko dziala wspaniale.

Nawet powiem wiecej - sprzedaje ta plyte za 399zl i chce kupic jej odpowiedniczke
z chipsetem KT-266A. Numer aukcji (jesli kogos to nie razi i ciekawi:) podaje ponizej:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=3357659

Pozdrawiam
Piotrek