Re: Wymiana elektroniki w HDD

Autor: Artur Malkiewicz (artur_malk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 14:46:20 MET

Jeśli zależy ci na danych to kupuj elektronikę, ale kupuj tylko od tego
samego modelu ! Dokładnie spisz z dysku. Ten sam typ dysku wyprodukowany
miesiąc wcześniej czy później może mieć inną i kicha. Na przykład inne
podłączenie taśm.
Przekładka sprowadza się do odkręcenie czterech wkrętów. Uwaga na taśmy nie
wyciągać na siłę. Niektóre mają blokadki. Jak się dokładnie przyjżysz to
zczaisz w czym jest figiel.