dziwna p³ytka CDRW

Autor: P.Kêdzierski (p_kedzierski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 13:56:07 MET

Witam
Mam problem z p³ytka CDRW - poszed³em do znajomego z nagrywark±,
skasowa³em, nagra³em, zacz±³em kasowaæ jeszcze raz, po chwili
program wyrzuci³ b³±d i stwierdzi³ ¿e p³ytki w napêdzie nie ma.
Od tej pory jak j± w³o¿ê do CD lub nagrywarki zawsze jest to samo,
ka¿de twierdzi ¿e nie ma w sobie p³ytki.
Nie wiem o co tu mo¿e chodziæ. P³ytka jest ma³o u¿ywana (z trzy
nagrania)
nie jest porysowana.
Mo¿e kto¶ ma jaki¶ pomys³ ?
Dziêkujê