Gigabyte GA-686BX

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 13:05:34 MET

Mam pytanie jakie som możliwości rozbudowy tej płytki ...
Stara ona, napisane, że pod PII, ma i440BX-W+977
i w instrukcji jest napisane, że można wsadzić procka do
633 Mhz ... Tylko, że zaraz poniżej jest opisane, jak ustawić
max. mnożnik 5.5 i max. prędkość magistrali - 100Mhz ...
Tak wienc może mnie ktoś oświecić, jaki w końcu można
tu wsadzić procek najszybciejszy ? :)
Na razie siedzi PII400, a kce, żeby byuo najszybciej jak siem da
i zarazem najtaniej jak siem da :)

--
Pozdrowionka!