Re: FPS 1600 - jak to brzmi?

Autor: m.bunio.s (bunio_at_sopot.lex.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 12:23:04 MET

> Na pewno byś nie dołożył bowiem mój sprzęt to:
> Pentium 150MHz
> RAM 128MB
> Windows 2000
> brak DVD !!!

Sprzet archaiczny.. fakt... ale to nie zmienia faktu
ze odsluch przydal by sie fajny.... ja robilem dlugo muze na P133 :)
i bylo mi fajnie....

FPS1600 to wygralem na inecie razem z audigy
i sa .... no wiesz do gierek moze fajne...

Moze jak bym sie przesiadl ze zwyklych tam glosnikow komputerowych
to bym byl zadowolony....

W kazdym razie komputerowe to najlepsze jakie slyszalem..... ale
komputerowych
slyszalem malo...

--
pozdrowienia