Windows2000+Oracle+Intel_P4=Pady !!czy jest na to jakis path???

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 11:29:02 MET

Zakupili mi do firmy komputer z procesorem Intel Pentium 4 ma dzialac jako
serwer Oracle pod systemem Windows 2000 serwer. Slyszalem ze P4 w takiej
konfiguracji powoduje problemy - informacja jest sprawdzona ze P4 z
polaczeniem z Oracle i windows 2000 powoduje wieszanie sie i pady. Mam wiec
pytanie czy jest na to juz jakis path ??? zmienienie konfiguracji raczej nie
wchodzi w gre... wiem ze to troche nie na temat ale propsze pomuzcie !