Odp: kopia dyskietki 1do1

Autor: JaceK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 10:41:59 MET

Użytkownik NIPPERonet <nipper_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9urit4$9oo$1_at_news.tpi.pl...
> Witam.
> Sprawa już chyba lekko przestarzała ale jednak .Czy ktos pamieta jakim
> programem mozna zrobic kopie calej zawartosci dyskietki a nie tylko tego
co
> widac pod dos/widows.

A ja polecam Diskdupe- wbrew nazwie nie jest tak, jak brzmi...Robi dokładny
obraz całości dyskietki od początku do końca, i to migiem w stosunku do
komend systemowych, bo czyta ścieżkami. Programik stary, ale jeszcze spoko
do namierzenia.

JaceK