Pytanko o ECS K7VTA3

Autor: -::- (xevada_at_go2.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 10:43:28 MET

Mam plytke ECS K7VTA3 oraz Athlona 1,2.
Mam ustawione 9*133 mhz i wychodzi mi moja predkosc chyba dobrze !
Ale z tego co widzialem w postach to mozna ponoc ustawic magistrale na 266.
Czy moj model plyty to obsluguje ? Jelsli tak to w jaki sposob to zrobic ?
Na plycie znajduje sie tylko przelacznik miedzy 100 a 133 ?
Nie znam sie na tym za bardzo dlatego prosze o pomoc!

I jeszcze drugie pytanko !
Czy oplaca sie "wgrywac" nowy bios do tej plytki ?
Narazie nie mogedobrze skonfigurowac systemu na winME sie wiesza czesto
na W2000 jest OK ale nie moge odpalac gierek a XP nie znajduje moich napedow
DVD i CDRW i prosi o nowsze drivery ktorych w internecie nie ma !