problem z modemem, nie wiem juz co robic

Autor: Agnieszka Milkowska - prodac media (biuro_at_prodac.com.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 09:41:15 MET

Mam taki klopot. Win98se plyta soltek 75 kav F1.
jesli zainstaluje modem obojetnie czy to zoltrix sagitta czy tez ISDN Fritz.
powtarza sie ciagle komunikat, nie mozna otworzyc portu. niby jest wszystko
zainstalowane , ale ciagle pojawia sie ten komunikatm jakby nie bylo modemu.
Jesli natomiast podlacze zewnetrzny modem, to owszem, wykrywa go, laczy sie
z siecia i....... na tym sie konczy. nie moze sie dogadac i uzyskac
polaczenia.
macie jakies pomysly bo ja juz powoli trace cierpliwosc. z gory dzieki za
pomoc