Re: Przejscie SVHS na Video

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 06:39:24 MET

On Mon, 10 Dec 2001 02:52:37 -0800, robert slawinski
<not.given_at_because.of.spam> wrote:

>a mozesz mi powiedziec jaka dokladnie jest roznica miedzy tymi dwoma
>sygnalami i w jaki sposob, ktorykolwiek z nich moze uszkodzic
>telewizor? <e>
svideo to tylko sygnal wizji do telewizora
oznaczenia video wystepuja na kartach to ktorych trzeba podlaczyc
specialna przejsciowke dostarczona wraz z karta
wyjscie jest najczesciej takie samo (z wygladu) jak svideo ale na
drugim koncu przejsciowki moze byc wyjscie na cyfrowy monitor lcd,
wejscie na video capture, wyjscie video RCA, i inne w zaleznosci od
producenta
zly sygnal przylozony na wejsciu svideo w telewizorze moze polozyc
elektronike na wejsciu