Re: Nagrywanie VIDEO CD

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 06:31:23 MET

On Mon, 10 Dec 2001 11:35:40 +0100, "Rafał" <rafal_potocki_at_poczta.fm>
wrote:

>Mam karte ATI Radeon VIVO.
>Chce przegrac nagrania z VHS na VideoCD.
>Majac nagranie na VideoCD bede mogl je odtworzyc na DVD.
>Prócowałem juz cos nagrywac ale pliki zajmuja bardzo duzo 10 min okolo 500
>mb ? !
>Moze ktos ma doswiadczenia w tym temacie, linki, jakie oprogramowanie itp
>??
>Dzieki za jakiekolwiek informacje
>Rafal

zajrzyj na www.vcdhelper.com
obraz musisz przechwytywac 320x240 29.97 klatki/sec dla systemu ntsc
i 288x352 25klatek/sec dla pal
jezeli masz cos w innym formacie to uzyj tmpgenc - ten program jest
darmowy - abt to przekonwertowac
do nagrywania mozesz uzyc:
roxio easy cd creator bardzo prosty, tylkopodstawowe funkcje
nero - ten moze przekonvertowac niektore pliki, nagrywa takze svcd
roxio video pack - ten moze konwertowac prawie wszystko, menu
wielowarstwowe, obsluga formatow vcd, svcd, dvd
i kilka innych