Borg Radio (i nie tylko)

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 01:55:30 MET

albo to ja jestem kompletnym idiota
albo te oprogramowanie jest do d....
pisac mi sie srednio chce na ten temat ,ale sprobuje

Mam tuner FlyTV z koscia 848
na podelku nie ma slowe ze z radiem wiec moze
niepotrzebnie probuje....?

walcze od 2 godzin z bRadio Pro
opcji jest tam 10 na krzyz i probuje je wszystkie...
kiedy wybiore ktoregos z 2 Fly-ow mam kompletna cisze
(to dziwne bo BorgTV dziala mi wlasnie przy wybranym
tunerze Fly98, ktory nomen omen jest chyba na kosci
878 :-)))))))))))
wyczailem juz ze SZUMY pojawiaja mi sie jak wybiore
tuner AverMedia TVPhone95 lub Typhoon TView :-)))
niestety mimo przelecenia zalego zakresu fal nic nie umiem na nich
"zlapac" :-( dodam ze MoreTV (super program) lapie mi
2 stacje radiowe przy przeszukiwaniu czestotliowsci telewizyjnych)

mam jeszcze program btTOOL ktory pokazuje mi setki
liczb i nawet je potrafi zapisac w pliku, ale co z tego ??
da sie to do czegos uzyc?? jak ???????

no i czy mam szanse posluchac radyjka na tym
moim tunerze ??

ZOMO