Re: Zoltrix Spirit a identyfikacja osoby dzwoniącej. [OT]

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 01:06:48 MET

identyfikację
> No właśnie cosik mi się obiło o uszy, że czasami się zdarza jednak,
> ale jak widzę, to tylko plota :-(

Podobno oficjalne tłumaczenie jest takie, że nie wszędzie są możliwości
techniczne wysyłania CSID, a dobra babunia tepsa nie chce dyskryminować
niektórych abonentów. W związku z tym nikt nie będzie korzystał z tej usługi
dopóki nie wymienią wszystkich central na nowoczesne.
Pozdrawiam
Egghead