Re: Dokupilem sobie pamieci i .............

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 00:43:30 MET

On Mon, 10 Dec 2001 20:40:11 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Daj mi tydzien czasu, a zapewne znajde Ci ze trzy Durony 700, z ktorych
>nie wycisniesz nawet 750MHz.

Sproboj :)) I niech to nie bedzie na plycie bez zmiany mnoznika,
czestotliwosci i napiecia :))

>Jak chcesz podkrecic tego Durona? Klasycznie, mnoznikiem? To Ci od razu
>powiem, ze P3 bedzie szybszy. Zreszta krecac magistrala musialbys sie
>niezle naszukac, zeby znalezc taki test, w ktorym taki Duron bedzie
>szybszy od tego P3.

Alez bez problemu :)) 3DSMAX, LightWave, Maya - wymieniac dalej? :))

>Czytaj i pisz uwaznie. To Ty napisales, ze Duron 700 jest szybszy od
>P3-850_at_920, co jest piramidalna bzdura. Zreszta jakbys napisal, ze jest
>szybszy od P3-700 to rowniez by taka bzdura bylo.

Ee. Bzdura byloby napisanie ze jest _zawsze_ szybszy

>I jeszcze raz: stosujac Twoja metode argumentacji twierdze, ze P3-550 jest
>szybsze od Athlona 1000. I na dodatek mam racje.

Na dodatek nie masz :) Stosujac Twoja argumentacje proponuje tego
Athlona 1 GHz (oczywiscie C bo nie napisales ze B :)) posadzic na
KT266A + DDR a P3 550 na 133 Pro :))

Pozdrowienia

Vindex