Re: chlodzenie CPU ciecza

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 00:38:25 MET

"Tomy M." <tomy_3d_at_poczta.onet.pl> wrote in

> mój monitor CTX 1785 GM ma ok 7 lat i rzadko widuje modele które są od
> niego lepsze....

Sadze ze nie ma takiej mozliwosci zebys nie widzial lepszego :-).
Kazda 19" przy tych samych parametrach co przy 17". A niemal kazda nowa 17" bedzie
miala lepsza zbieznosc niz twoj CTX :-) zareczam po 7 latach zbieznosc nie moze byc
na najwyzszym poziomie.

> ...nie lubie sie cofac przy zmianie sprzetu wiec zgodznie z moją i nie
> tylko moją
> "przepowiednią" nastąpi zmierzch monitorów LCD zanim sie jeszcze zacząl
> na nie boom.
Tutaj sprawa jest dyskusyjna sa nowe technolgie dzieki ktorym LCD bedzie duzo lepszy
niz jest obecnie.

--
Pozdrawiam
    The EaGle   theeagle_at_tenbit.pl