Re: Abit ST6 - czy moze cos lepszego?

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 00:40:54 MET

On Mon, 10 Dec 2001 22:36:32 +0100, "dragon" <the.dragon_at_interia.pl>
nagryzmolił:

>Abit - czasem pika glosniczek na plycie i nie pozna go wylaczyc, nie dziala
>ustawienie w biosie 4:4:1, nie można wejsc do BIOS-u jak masz mysz usb

Heh dzielnik 1/4 dziala. BTW mialem to samo z mysza USB -czyz to nie
dziwne ? Ale tylko > 124 FSB - tez tak miales ? Ja zauwazylem ciekawa
rzecz, jesli zamiast [Del] naciszniesz [ctrl+alt+esc] wejdzie ci do
biosu - jesli mozesz sprawdz.

>MSI - czasem plyta nie przechodzi testu RAM-u, nie działa STR, proc rusza

Nie zdarzylo mi sie. STR dziala ... IDLE nie dziala wszedzie
niezaleznie od plyty jesli wsadzisz Tulipana - moze na ST6 ci dzialal
?

>ASUS - nie dziala ustawianie Vcore (no nie mialem jej w lapkach wiec nie
>wiem jakie ma ukryte wady)

Obniza AGP do 2x przy podkreceniu o pare Mhz wiecej FSB ponad
standardy, obniza tez cosik timingi pamieci wtedy ...

Kompletnie bez sensu czyta temp. z diody - nie ma sie co nia
przejmowac w ogole ...

>heh - nie ma najlepszej plyty jak widac
>chetnie posłucham innych uwag

A czy uzywal ktos moze Shuttle AE-25 ?

--
***Dawid "Larus" Paszkowski***
Based on PIII Model 1500+ :P & Radeon powered