Re: PIV 423 a 478pin

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 00:05:46 MET

szafran wrote:

> Czy ktoś mógłby objaśnić mi różnicę między PIV 423pin a PIV 478pin
> (naturalnie oprócz liczby pinów :))? Szukałem, ale wyszukiwarki wywalały
> mi tony sklepów, coolerów i takich tam... Jakiś site z informacjami?
> www.intel.com przeryłem, ale jakoś nic...
>
> pozdro
> szafran
>
> --
> |||||||||| Eat right. Stay fit. Die anyway. |||||
> ||||| szafran >>>> mailto:pavior_at_kki.net.pl |||||
> |||||||||||| http://www.kki.net.pl/~pavior/ |||||

Jak to zwykle bywa u intela co chwile zmienia specyfikacje gniaza aby nikomu
po glowie nie chodzil upgrejt sprzetu przez zmiane proca - bylo 423 ale
pozniej intel doszedl do wniosku ze moze braknac i zmienil na 478 ( po to
aby ktos kto kupil sobie przyszlosciowy zestaw na PIV zaraz jak sie pojawil
na rynku nie musial sie glowic czy warto wymienic proca na szybszego......)