Re: MSI czy Shuttle czy moze Soltek ?

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 23:30:56 MET

> A ja wciaz mam dylemat, jaka plyte wybrac pod duron 1 G...
>
> MSI K7T266Pro2 czy Shuttle DOT AK-31 czy Soltek SL-75DRV2 ???
>
> Przeczytalem porownania / testy na tomshardware i pc.com.pl a takze
> twojepc.pl ...
>
> i nadal nic nie wiem :)
>
> Pozdrawiam
> T.

Jestem uzytkownikiem starej wersji Shuttla bo v2.0 na KT-266 a nie na KT-266A.
Jednak potwierdzam 100% stabilnosc plyty nawet w takim smiesznym systemie jak
Win98se. Na poczatku mialem tylko problem bo czasem sie komp zawieszal, ale
okazalo sie, ze w biosie mam przetaktowane pamieci. Ustawilem je w/g producenta
i od ponad miesiaca nie mialem ANI JEDNEGO zwisu we wszystkim co robie na
tym kompie.

Shuttle KT-266 + Kingston 256mb DDR + AthlonXP 1600+

Pozdrawiam
Piotrek