Re: Gforce na BX

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 23:29:50 MET

"Raku" <raku_at_pj85.krakow.sdi.tpnet.pl> wrote in

> Jakiego GForca polecilibyście dla plyty ba BXie (Soyo BA IV+).
> Najlepiej jezeli wypowiedzialby sie ktoś, komu taka konfiguracja
> chodzi bez problemów. Oczywiście licze, ze podacie jakieś konkretne
> produkty (marka i oznaczenie).

Kazdego :-) w zasadzie. Zalezy do jakiego procka i ile masz kasy. Do Celka >800Mhz
troszke nie na miejscu bedzie kupowanie GF3 Ti500 :-) ale wg.mnie max GF2 Pro. Nie
ma oczywiscie zadnych przeciwskazan technicznych jednak wazne zeby nie wywalac kasy
bez sensu.

BTW czy ty czasem swego czasu nie pisales na p.m.s?

--
Pozdrawiam
    The EaGle   theeagle_at_tenbit.pl