Re: Odp: Co sadzicie o glosnikach Creative DTT 2200??

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 23:10:34 MET

Cooger napisał/a...

C> 2200 to jednak brzmią lepiej niż 1600 ... pomijam dodatkowy głośniczek. Za
C> tą kaskę (485pln) to lepszych głośników chyba się nie kupi.

 A ja polecam zestawik Samsung SMS5100 przód i drugie samsungi (nie
 pamiętam modelu, takie wysokie) na tył. Woofer koniecznie ustawić
 jakieś 10cm od ściany, oczywiście przodem do niej. W sumie jest tego
 z 80W. Jakością dźwięku z tego systemu był baaaardzo pozytywnie
 zaskoczony mój znajomy, posiadacz wzmacniacza Onkyo i dwóch
 kolumienek ~1.5m wysokości po 160W każda.

--
[ Michał Młynarczyk | faq_at_telefon.gsm.pl | GSM 609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]