Re: Najwiekszy dysk

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 20:59:39 MET

> To co masz tam napakowane, że aż tak ledwo zipie komputer ? ;-)
> To jakiś serwer ?
Nie, zwyczajny zestaw domowy ;-)
Dwa HD, DVD, CD-RW - to koniec IDE.
SBLive - dwa IRQ.
Karta sieciowa - tez musi miec wlasne
Karta telewizyjna - nie moze miec IRQ takiego jak graficzna.
W rezultacie brak wolnych IRQ i - przy obsadzonych obydwu
COM-ach, LPT i dwóch (na razie) USB - takze
zadnych szans na zwolnienie dodatkowego IRQ.

Michal Letowski