Re: aver tv studio

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 20:57:55 MET

Użytkownik Jonas <jonasb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9utnc0$svb$1_at_news.onet.pl...
> Proszę o poradę. Nie mogę w żaden znany mi sposób wymusić przechwytywania
> video na karcie aver studio vcr w rozdzielczości większej niż 320x280.
> 1. Czy jest to ograniczone parametrami karty?
> 2. Jaki soft/patent sugerujecie grupowicze, aby można było uskutecznić
> zgrywanie w w większych rozdzielczosciach....

Tylko dyski twarde SCSI mogłyby zapewnić wystarczający
ciągły transfer przy zrzucaniu w wysokich rozdzielczościach
np. w PAL 24bit (768*576*25*3 =około 31MB/s ;)
Użyj kodeków MJPEG (Picvideo, Morgan Mjpeg)
www.tvm.pl
www.cdrinfo.pl
www.tvfreak.cz

PeJot