Re: Pytanko o neostrade chyba OG ?

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_neurovirgin.com)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 19:02:29 MET

"newbie" <dynks_at_polbox.com> wrote in message
> Nie wiem na ktorej grupie spytac . :(((
> Kolega chce zainstalowac sobie lacze stale i poczestowal mnie taka
> informacja z prosba o potwierdzenie :
> Podobno oplata nie jest do konca zryczaltowana. ? Trzeba zaplacic za ruch
> powyzej ilus tam mega /mies. Czy to prawda ?
> Wychodzi na to ze placi sie nie tylko za siebie. Wystawienie
> serwera=placenie za ludzi ktorzy z niego korzystaja.
> Prawda czy nie ?

O ile sie orientuje, postawienie serwera na neostradzie, o ile nie wykupi
sie przynajmniej 1 Mbit jest bez sensu, bo nie dostajesz wtedy stalego
numeru IP. Jak chocby na 10 sekund zabraknie ci pradu, to serwer po
wlaczeniu bedzie prawdopodobnie stal juz pod innym numerem ip i pod domena
osiagalny nie bedzie.

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.neurovirgin.com