Re: kontroler + dysk

Autor: Michał Koperkiewicz (kopringo_at_tlen.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 18:07:14 MET

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v1ujn$62f$1_at_news.tpi.pl...
> "Michał Koperkiewicz" <kopringo_at_tlen.pl> wrote in message

> Potrzebujesz dodatkowy kontroler bo masz juz wszystkie kanaly zajete,
> czy bo chcesz miec ata100. Jak to drugie do szkoda wydawac
> pieniadze.

zostal ostatni kanal i moglbym go wykorzystac, ale musialbym aktualizowa
bios mojej plyty (bios AMI a plyta Zida BXi98, czy jakos tak) i nadal bym
nie mial pewnosci ze bedzie dzialac...

--
Michał Koperkiewicz
kopringo_at_tlen.pl