Re: VIA, DMA i Maxtor

Autor: Jano (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 16:56:14 MET

U mnie byl podobny problem-co prawda plyta byla na starym bx-ie( stary
,ale jary;-) a dysk IBM 30GB .Okazalo sie ,ze przyczyna klopotow byly
rozne tryby pracy dysku i kontrolera-kontroler bx-owy mogl max ATA33,a
dysk byl w trybie ATA 100.Przelaczenie dysku programikiem producenta z
ATA 100 na ATA 33 rozwiazalo problem :-)
Nie wiem ,czy u was jest podobna sytuacja,ale tak mi sie nasunelo...;-)

pozdr
Jano