Re: Celeron 800(900) a stara plyta na BX - pytanie czy sie da.....

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 15:56:43 MET

> Pojdzie na tym celeron 800 albo 900 z przejsciowka ?
> Jesli tak to na co zwrocic uwage, jesli nie to dlaczego ?

Teoretycznie powinien pójść, ale trzeba uważać na przejściówki.
Miałem jakąś noname która bezproblemowo puściła Celka366
na 550 (FSB66->100) ale Celek 800 (na standardowych
ustawieniach) już nie chciał ruszyć...
Wymiana na przejściówkę MSI pomogła - jak ręką odjął !
Ale płytę mam Abita ..
Poza tym sprawdź opis BIOSu, który instalowałeś,
zazwyczaj piszą jakie nowe procesory obsługuje..

OlO