Re: Kyro II a wielkosc pamieci

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Mon 10 Dec 2001 - 14:53:25 MET

Witam !

Warto dołozyc te 50zł

Jesli grasz w 1024x768x32bit albo w wyższych rozdziałkach to róznica będzie
spora.

Np. u mnie różnica w Q3 1024x768x32bit pomiędzy kartą 32Mb a 64MB była 89fps -
76fps a więc 12fps a pamiętaj że w wyższych rozdziałkach będzie jeszzcze
wiecej.

Takze w Wolfie2 różnica byłą znaczna , pozatym miałem wrażenie że gry na
wersji 32Mb jakoś dziwnie się przytykały co nie występowało w wersji 64MB.

Pozatym nie wiem czy trafiłem na wallnięta karte 32Mb ale tę co miałem w
testcha miała zbyt chyba wysoki sygnał video co powodowało że na skrajach
białcyh konturów "rozmywał" się kolor czerwony. Pomagałą zmiejszenie kontrastu
na sterach ale w grach już tak dobzre nie było. Być moz ekarta była jakaś
trefna.

Ale i tak , lepiej dołoż te 50zł , tym bardzej że Kyro2 nie ma teksturowania
AGP ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///