NABOJE W DRUKARCE!!

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 14:33:04 MET

cześć

może ktoś ma jakieś sprawdzone metody oddtykania naboi w drukarkach?
w czarnym naboju zatkane mam prawie połowe dysz, nabój jest już właściwie
pusty, otworzyłem go i wyjąłem gąbke, w tej chwili moczy się w ciepłej
wodzie z mydłem... ale wątpie rzeby to coś dało - czy możliwe że poprostu
dysze sa uszkodzone?
a w kolorowym jest jeszcze ciekawiej, bo jest problem z kolorem niebieskim,
tzn. gdy przemyje dysze na mokro to chwile drukuje OK, a potem kolor ten
zanika... atramentu nie brakuje (o czym z początku myślałem) bo otworzyłem
nabój i gąbka jest nasączona jeszcze u góry - co z tym fantem?
dzięki za pomoc!

Michał Wysocki alias Klakier
mwsoft_at_satkabel.com.pl
GG#: 73657      GSM: 600 812 209