3Com EtherLink II -ISA?

Autor: Leviathan (robertw_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 13:58:23 MET

Posiadam tą kartę ale nie moge jej zainstalowac . Mam sterowniki i jest tam
opcja diagnostic do wyszukania na jakim przerwaniu i DMA chodzi , DMA jest
na 1 (ok) ale przerwania (opisane jako "interrupt level") wszystkie zajete a
mozna wybrac tylko 2,3,4,5. Nie wiem w ktorym miejscu na karcie sieciowej sa
zworki do przerwan , czy to moze te oznaczone I/O Base? ale sa one oznaczone
dosc eigmatycznie np B300, B310 , B330 ,B350 i pare innych ?
  A moze to na plycie glownej w biosie trzeba zamieszac tez.W biosie plyty
glownej (Via KT133) w ustawieniach przerwan dawalem "reserved" przy
okreslonym przerwaniu (bylo PCI) to chyba oznaczalo ze rezerwuje je dla
innego urzadzenia? ale dalej nic czy ktos ma jakis pomysl?

dzieki Leviathan