Re: ABIT BH6 czy Procomp B680

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 13:17:10 MET

> bh6 to plyta-legenda :-) , teraz juz takich nie robia ;-))
>
> uzywalem jej ponad 4 lata, przeszly po niej 4 procki i wiele kart
> rozszerzen i nigdy nie mialem z nia problemow, wiec jesli chcesz tego
> kompa troche pouzywac to jak najbardziej polecam abita.

Zdecydowanie się zgadzam !!
U mnie BH6v1.2 bezproblemowo pracuje do dzisiaj kręcąc Celka800
na 1066, współpracując z SBLive!, kontrolerem Promise Ultra100,
nagrywarką, itd., a po drodze jeszcze z paroma Celeronami, kartami
nVidia, dyskami i CDROMami, a nawet z kartą dźwiękową Vortex1

Z ciężkim sercem będę się kiedyś z nią rozstawać ...

OlO