Re: kamerka internetowa

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 13:01:23 MET

> Chciałbym kupić kamerkę internetową w granicach 350zł. Musi działać
> jako osobny aparat cyfrowy (min. 4MB pamięci). Poza tym zależy mi na
> niezłej (oczywiście jak na takie coś) jakości obrazu. Na razie mam
> na oku Mediatech MT404 albo MT402. Co o nich myślicie? Czy może
> polecicie mi coś innego?

Odradzam Mediatech.
Nie można ustawić ostrości. Niezależnie od odległości
i oświetlenia obraz jest ostry tylko na środku,
a brzegi rozmazane. Mnóstwo takich kamerek sprzedają
na Allegro. Przymierzałem się do zakupu i zadałem pytanie
na tej grupie, ale na szczęście ktoś mi odradził i przysłał
przykładowe zdjęcia. Niestety już ich nie mam, ani namiaru
na gościa.
Po tych doświadczeniach dałem sobie spokój z tanimi
kamerkami. Moja rada: kupuj tam gdzie osobiscie możesz
sprawdzić jakość obrazu.

Pozdrawiam
OlO