Monitor philips 107T

Autor: Piotr (kusyp_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 12:49:49 MET

Kupiłem monitorek philipsa 107T21.
Okazało się że górna krawędz jest krzywa. Rogi zjeżdzają w dół.
Zawiozłem to do serwisu ZOLTER w piaseczne. Wyregulowali.
Po dokładnym przyjżeniu się nadal góra nie jest idealna - teraz na środku
jest dołek. Dodatkowo to ich kręcenie spowodowało wyciągnięcie dolnego
lewego rogu. Generalnie "coś jest nie tak"

Mam pytanie - Czy oni ustawiają to na oko???

Może ktoś się na tym zna? czy taki serwis potrafi to zrobić w sposób
odpowiedni?
Bym znowu pojechał ale zabioro mi monitor na dwa dni - trochę pokręcą i
znowu oddadzą.
Czy jest szansa wywalczyć od nich nowy egzemplarz. Dodam że jest to monitor
2 tygodniowy.

Pomocy