Re: soft HydraVision

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 12:21:52 MET

Użytkownik SS <ssobie_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v21he$o0d$1_at_news.natned.com.pl...

> Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> >
> A masz zlacze DVI/TV-ot ??? Jesli masz to na plytce lub plytkach musis to
> miec !!!
> Jesli Ci tego nie dali to wal do nich bo raczej nigdzie tego nie
sciagniesz
> .
> Chyba zeby ktos poratowal Cie swoja kopia ....

no mam złżącze (drugie monitorowe - nie DVI i TV-Out) i raczej nie mam a ATi
pisze ze soft do HydraVision jest tylko na ich (build by ATi) BOX'owych
:-((((((

wiec szukam kogoś kto mnie poratuje ..........