Problemy z odtwarzaniem filmow w WinXP

Autor: jesus`ek cipusek (jesus_at_oczy.com.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 12:09:55 MET

bajer polega na tym ze co jakis czas film mi przyspiesza
tak na 1 sec towarzyszy temu rowniez przeskok dzwieku
(chociaz nie zawsze) wyglada to tak jakby dzwiek byl
za wolno odtwarzany a klatki filmu w pewnym momencie
sie do niego dostosowywaly .... lub odwrotnie
nie chodzi tu wylacznie o filmy w formacie DivX, ale rowniez
dotyczy to mpegow i asefow ..... takze w grze Wcommander V
filmy popierdalaja jak cholera ... moj kolega ma ten sam problem
mimo ze posiadamy komputery o odmiennej konfiguracji

oto moja : 2xCeleron 500, Matrox G400, 512 MB ram, Ata 66
kumpla: Athlon 1000, Elsa Gladiac II MX, 256 MB ram. Ata 100

prosze o jakiekolwiek wskazowki ...
z gory uprzejmnie dziekuje