Problem z XP !!!

Autor: radarek (radarekw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 11:47:59 MET

Hello.....
Mam konflikt z karta dziwekowa i XP'kiem...Mam niestety jeszcze SB 64
PCI...i podobnie jak pod Win 2k mam konlikt. W momencie gdy ruszam np.
myszka dzwiek piszczy, tak ze sasiadow mozna wykurzyc :-)). Prosze o jakies
info jak temu zaradzic. Probowalem juz zmian PCI...i nic...moze
przerwania---pytanie tylko ktore i na co pozamieniac. Jeszcze raz prosze o
POMOC. Z gory WIELKIE DZIEKI !!!

--
                        POZDROWIONKA
                    radarekw_at_poczta.onet.pl