Prośba o pomoc.

Autor: TEKtronik (tektronik_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 11:54:08 MET

Nazywam się Jarosław Królikowski i nieopatrznie wysłałem na konto listproc_at_man.lodz.pl email o treści "sub pecet Jarosław Królikowski".
Do grupy zapisałem się ponieważ sam mam często problemy ze sprzętem komputerowym, a często też potrafię pomóc - świadczę usługi i sprzedaję komputery. Nie przeszło mi nawet przez myśl :-( że może to spowodować zalanie mojego konta takim potokiem poczty.
Ponieważ konto to jest kontem firmowym chciałbym więcej nie dostawać na nie emaili. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu !!!!!
Z szacunkiem
Jarosław Królikowski

--
Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!