Re: Dwuprocesorowa p³yta dla Duron

Autor: Jacek Ka³ucki (jkalucki_at_polbox.com)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 10:47:40 MET

U¿ytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> normalnego kana³u sprzeda¿y - gdzie panuje konkurencja. Z t± p³yt± jest
> w³a¶nie taki problem, ¿e nie jest sprowadzana przez dystrybutora (widaæ
> doszli do wniosku, ¿e jest zbyt nietypowa ?). Je¿eli wiêc kto¶ chce j±
> kupiæ, to ma bardzo ma³y wybór: sprowadziæ na w³asn± rêkê, albo kupiæ z
> "wysok± mar¿±", z pominiêciem normalnego kana³u sprzeda¿y.

Zgadzam siê, ¿e Tyan nie ma w Polsce oficjalnego przedstawiciela,
ale jaka jest polityka dystrybutorów europejskich?
Dla nich 10szt to jest detal i ledwo jedno opakowanie zbiorcze przy
zamówieniach hurtowych (przy min. zamówieniu 1000 GBP).
Polska jest zbyt ma³ym rynkiem na tego typu produkty, by nawet
du¿e hurtownie typu ABCData wchodzi³y w dystrybucjê.
Dlatego nie mam zastrze¿eñ co do cen hurtowych w kraju,
natomiast 70% mar¿y detalicznej to moim zdaniem przegiêcie.

Pozdrawiam Jacek Ka³ucki