Re: Losowe bledy w zapisie na HDD/CDRW - prosze o pomoc...

Autor: hudson (hudsoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 09:58:39 MET

Czesc,

> Zrób scandisk kilka razy i przeinstaluj program pakującym, którego
używasz.

Byl sprawdzany dysk kilka razy bo nowy - ale na starym Quantumie oraz na
tym drugim dysku backupowym (Seagate6.5) wychodzi to samo - to tak jakby
bledy podczas przeslania danych - stad podejrzewalem kable albo moze cos
niewlasciwego z IDE/PCI.

Program pakujacy tez byl reinstalowany wraz z systemem.

> Zmniejsz cache Windows do maksymalnie 64 MB

W2K - prawde mowiac nie do konca wiem gdzie to zrobic :). W win98
jest prosto, w w2k chyba trzeba w rejestrach

> Wypróbuj inny napęd CD do zczytywania płyt, ew. podłącz go inaczej.

Tu juz probowalem raz z nagrywarki, raz z CD ale to samo. Konfigu nie
zmienialem bo nie chcialem podpinac na jednej tasmie hdd i cd i to
samo na drugiej.

> Aha, wyłącz DMA dla nagrywarki.

Of course wylaczone :).

Dziekuje za szybka odpowiedz.