Ciep³o i AMD

Autor: !PCet (PCet_at_interia.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 09:45:14 MET

    Kupi³em ostatnio procka AMD Athlon 1,2 @ 1,33 MHz + MSI T7T266 Pro2
Wszystko ¶miga ekstra i jestem zadowolony gdyby nie ciep³ota mojego nowego
nabytku.

    W poprzedniej konfiguracji Celeron II + BX pod WinXP gdy nie by³
uruchomiony ¿aden program procek by³ zimny (dzia³a³ systemowy SoftCooler)
procek zaczyna³ siê grzaæ dopiero gdy co¶ robi³.

    Teraz mam tak, ¿e podczas bezczynno¶ci procek na 49 stopni a jak pracuje
na maksa to ma 53-54.

    Mo¿e mi kto¶ powiedzieæ dlaczego? Czy WinXP nie radzi sobie z Athlonem?
Mo¿e kto¶ wie ile ciep³a wydziela w czasie spoczynku a ile podczas pracy?
Mo¿e jaki¶ link wyja¶niaj±cy sprawê.

Bêdê wdziêczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam. PCet.