Współdzielenie przerwań pod W2k.

Autor: Chooch (chooch_at_2com.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 08:13:03 MET

Witam,
jak już kiedyś pisałem mam problem z grabieniem filmów za pośrednictwem
karty telewizyjnej PixelView PlayTV PAK. Po dogłębnym przewałkowaniu tematu
doszedłem do wniosku, że najprawdopodobniej przyczyną takiego stanu rzeczy
jest fakt, że na IRQ11, gdzie zawsze ustawia mi się karta TV, mam też 5
innych rzeczy (wtym grafikę i dzwięk). W związku z powyższym mam pytanie:
jak w Win2k można (jeśli wogóle) ręcznie przypisać przerwanie do konkretnego
urządzenia ? Opcja "Użyj ustawień automatycznych" jest włączona i nieaktywna
(nie da się jej odptaszczyć), tak więc zmiany w ten sposób nie są możliwe.
Przekładanie karty do innego slotu niewiele zmienia - po instalacji
sterowników (borg, IU, oryginalne PixelView) karta i tak ustawia się na IRQ
11.

pozdr.
CHOOCH