Re: TV w notebooku

Autor: szafran (pavior_at_kki.net.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 06:03:30 MET

chris wrote:

> Glownie chodzi o to by podlaczyc tuner SAT, naziemna- wiem ze cienko. A
> Laptop sluzylby glownie jako ekran TV.
> chris_at_topnet.pl

Czyli chodzi o zewnętrzny tuner TV. Jakiś czas temu robiła takie coś
firma Aver. Takie pudełko wielkości modemu zewnętrznego. Niedawno
widziałem coś podobnego, ale już wielkości pudełka papierosów. No dobra,
trochę większe. :)
Chyba nie wpakowano jeszcze tego w kartę do laptopa.
Do telewizji naziemnej wystarczy od biedy jakiś szajs antenowy za 40
złotych, ale efekt jest, ekhm..., mierny.

pozdro
szafran

--
|||||||||| Eat right. Stay fit. Die anyway. |||||
||||| szafran >>>> mailto:pavior_at_kki.net.pl |||||