Re: male klopoty z monitorem philipsa

Autor: jacek (jb77_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 01:18:26 MET

Marek Z napisał(a) w wiadomości: <9uqjno$n5s$1_at_news.tpi.pl>...
>Witam !

>( na

>Czy komputer i monitor masz podł?czone do tego samego gniazdka ?
>Jak nie to zrób tak. Po drugie podł?cz przez dobry filtr
>przeciwzakłóceniowy.

Zeby nie bylo ze robie antyreklame Philipsowi oswiadczam ze problemy o ktore
podejrzewalem monitor usunąłem wymieniając kartę graficzną na nowszą. Teraz
obraz ostry jak zyleta. Podejrzewam ze karta zbierala jakies smieci z plyty
glownej - widac pare lat temu nie mieli tak doskonalych filtrow
przeciwzakluceniowych jak teraz.

pozdrawiam
Jacek