Re: chipset AMD761 czy KT266A

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 22:51:24 MET

Andrzej Pinczuk <mailto:andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wypowiedział(a) się w
następujšcy sposób:
[...]
> No to masz szczescie :-), bo 850 Caviara byly bardzo zla seria
> i mocno padaly.
[...]

mam kolege ktory swego czasu nabyl w "Adax" komputer P75 +8MB + Caviar 850 -
byl to cos okolo 1994 (ale nie mam pewnosci) - wtedy najszybszym komputerem
w tej firmie byl P133.
Komputer dziala do dzisiaj, a rzeczony hdd chodzi w kieszeni - najciekawsze
jednak jest to, ze jakis rok temu wpadl z nim do mnie, po czy razem
poszlismy na mala imprezke:-) Wojtek sie spil i przez trzy godziny tanczyl z
Caviarem w rece - na drugi dzien dysk odpalil bez problemow:-))

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}