Re: Backup dysku

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 17:56:09 MET

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wypowiedział(a)
się w następujšcy sposób:

> Wlasnie dlatego napisalem o wyszczegolnieniu pozycji. Typu" mje dokumenty
> 100MB, mp3 800MB itp.

hm, wazniejsza jest zawartosc samych plikow 100MB plikow *.txt nie jest
rowna 100MB plikow *.txt

> Nie jestem do konca pewien -- serwisantowi nic do tego.

jak to nie ... jak masz lewego Windowsa i inne programy to co, pojdziesz do
sadu i bedziesz sie domagal sprawiedliwosci? Kto na tym lepiej wyjdzie?

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}