Re: Jak zabezpieczyc dysk CD

Autor: mars (codex_at_poczta.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 20:14:43 MET

". : : Krzysztof : : ." napisał(a):

> nie wierze :)

A co powiecie na to:
Sciagnalem sobie instalke do winxp w postaci plikow w formacie clona,
wypalilem plyte zainstalowalem windowsa i wszystko gra...wiec wycialem
orginalne pliki z ktorych wypalalem plyte. Moje zdziwienie bylo ogromne gdy
okazalo sie ze nie moge przegrac tego xp dalej. Otrzymuje komunikat, ze
nastapily bledy odczytu sektorow i plyta sie wypala, ale nie mozna z niej
nic zainstalowac. Clony pokazalo mi ze na plycie wystepuja zle sektory i
kazalo wlaczyc inteligentny skaner bad sektorow i szybki omijanie blednych
sektorow. Zrobilem to ale niestety qpa. Mam Teaca w 524 wiec nie powinno byc
problemow. Sam juz nie wiem co o tym myslec. Plyta "matka" jest napewno
dobra z tym ze w tym przypadku niestety sprawdza sie powiedzonko ze "matka
jest tylko jedna" :).
    Jesli ktos mam jakis pomysl z checia wyslucham
                    Pozdrawiam Mars