FAT32 i dyski 32 MB

Autor: Pawel Dienwebel (pelos_at_promocja.net)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 20:14:01 MET

Czesc,
W dokumentacji do FAT32 mozna przeczytac o ograniczniu dyskow twardych na
ktorych mozna zainstalowac FAT32 - minimalny rozmiar 512 MB,
moje pytanie brzmi - czy jest mozliwosc zrobienia FAT32 na dysku 32 MB ?
Moze kogos to zdziwi - te 32 MB :)
Posiadam takowy dysk elektroniczny i FAT32 ulatwi mi zycie - nie bede musial
przerabiac napisanego juz oprogramowania do mikrokontrolera.
Czy sa to jakies nie do przejscia ograniczenia ?

pozdrawiam

Pelos