Re: jaki CD-ROM

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 19:36:04 MET

drdee wrote:

> masz może ten CD-ROM już długo, napisz coś o nim,

ja mam go juz prawie rok....
wyglada bardzo skromnie ale jednoczesnie bardzo solidnie....
szuflada nie trzesie sie jak w niektorych napedach...

> czy się psuje,

mnie sie nie popsul...
znam kilkanascie osob ktore maja x40 juz kilkanascie miesiecy i wszyscy
sa zadowoleni - popsutych nie ma
starsze Teck-i chyba x32 tez nadal dzialaja bez zarzutu..... i to dluzej
niz rok....

> czy sš jakieś kłopoty,

nie ma....
tylko jezeli bios jest 1.0 nalezy wgrac nowszy - chyba 3.0 - przyspiesza
to zgrywanie danych a szczegolnie Audio

> czy jest cichy,

jest
moze sa i cichsze CDki ale u mnie o wiele glosniej szumi zasilacz niz
on...

wiec ja tez jestem ZA

pozdrawiam

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek