Re: Jak zabezpieczyc dysk CD

Autor: Kowal (kamilhyska_at_poland.com)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 18:31:17 MET

> no i warto doac ze takie zbezpieczenie to tylko na najwiekszego lamera :)
>
> clone czyta to bez problemu
A ja "zmiksowałem" dwa zabezpieczenia i płytka jest nie do przegrania.
Właściwości tak nagranej cd to :
- ok 54 scieżki audio poprzeplatane z danymi
- płyta zawiera ok 5-8 GB danych w zależności ile plików walniesz
- niepamiętam dokładni ,ale coś z odstępami lub długoćsią tracków ( nie
standardowe )
Clone męczy się ok 10 godz ( Teac 40x i inne ) po czym zawiesza się, jeżeli
już zrobi obraz to zajmuje on 5 GB czy więcej i nie da się nagrać na dysk, a
nie da się również zgrać cd explorerem na dysk bo jest na niej 5 gb danych ,
a pliku ....... .exe nie pominiesz .
I oto właśnie sposób na zabezpieczenie cd,
PROSZE NIE PISAĆ DO MNIE O SZCZEGÓŁY, każdy który ma choc coś oleju w głowie
wpadnie na to.
Dla lamerów mogę przedać opis ( krok po kroku, wszystkie potrzebne
programy na cd )
Pozdrawiam.
Copy-Cd