Re: Wirus!!!!

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 17:40:26 MET

Użytkownik leviathan <robertw_at_klub.chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9urbsl$qie$1_at_news.tpi.pl...
> przyplatal mi sie wraz z pocztą na outloka wirus o nazwie "I-Worm.Sircam.c"
> nie moge go wytrzebic zadnym antywirusem , nie moge tez wyslac poczty bo
> wszystko wraca!!!
> kto wie jaki program go zabije na smierc ??????

Dopiero co usuwałem na kilku kompach.
Potrzebny jest programik usuwający wpisy wirusa w rejestrze.
ftp.kaspersky.pl/pub/utils/clrav.com

Bo jeżeli usuniesz tylko pliki z wirusem to ciągle będzie wyskakiwać
głupie okienko że nie może znaleźć sirc32... i nie da się żadnego
programu uruchomić.
Jeżeli usunąłeś już wirusa i nie da się żadnego programi uruchomić
(przez ten komunikat) to odpal powyższy soft w win.ini
po poleceniu run=.

BTW. Musisz mieć conajmniej IE5.5SP2.
Sam się wstrzymałem z jego instalacją (chociaż go mam) bo ma mi
wpaść w łapki płyta z IE6.0 PL (jest już na stronie MS ale nie chcę
ciągnąć modemem)

PeJot